سعادت اندیشان ارائه دهنده خدمات ثبت شرکت و برند ، طرح صنعتی ، اخذ کارت بازرگانی

سعادت اندیشان ارائه دهنده خدمات ثبت شرکت ، ثبت برند ، طرح صنعتی ، اخذ کارت بازرگانی ، اخذ گرید می باشد.

سعادت اندیشان ارائه دهنده خدمات ثبت شرکت و برند ، طرح صنعتی ، اخذ کارت بازرگانی

سعادت اندیشان ارائه دهنده خدمات ثبت شرکت ، ثبت برند ، طرح صنعتی ، اخذ کارت بازرگانی ، اخذ گرید می باشد.

ما به مدت 10 سال است که در حوزه امور ثبتی کار می کنیم ، تا به حال بیش از 300 برند و 1500 شرکت ثبت کرده ایم ، تمامی تلاش خود را کرده ایم که تا امروز نظر مشتریان را جلب کنیم و در طول 4 سال اخیر جزو برترین ها بین همکاران خود در ایران بوده ایم ، امیدواریم نگارش این سایت که حاصل زحمات جندین ساله ما بوده راهنما شما در زمینه انجام امور ثبتی شرکتتان باشد ، ما تجربه های بسیاری در زمینه امور ثبتی داریم ، مشاوران ما آماده راهنمایی شما در زمینه های ثبت شرکت ، برند ، طرح صنعتی هستند.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

استعلام برند قبل از ثبت

جهت ثبت نام علائم تجاری، حتما باید استعلام برند قبل از ثبت را انجام داد.

استعلام برند قبل از ثبت با توجه به تنوع برندهای ثبتی در ایران و خارج از ایران، دارای اهمیت بسیاری برای میزان درصد تایید برند از سوی مراجع می باشد.

برای استعلام برند قبل از ثبت می توان از اطلاعاتی که در سامانه اداره مالکیت صنعتی، بایگانی شده استفاده کرد یا به روزنامه رسمی کشور مراجعه کرد.

استعلام برند قبل از ثبت دارای مزایایی می باشد. با استعلام برند قبل از ثبت، می توان اسامی و برند هایی که قبلا در مورد کالا و خدمات مورد تقاضا به ثبت رسیده است اطلاع پیدا کرد و از ارسال همان نام به سامانه جلوگیری کرد.

این کار باعث صرفه جویی در زمان و هزینه جهت ثبت برند می گردد. در ضمن با استعلام برند قبل از ثبت می توان از تمامی برند های ثبت شده در ۴۵ طبقه کاری مطلع شد.

در برخی مواقع ممکن است یک برند را مختص کالا و یا خدماتی خاص بدانیم و بخواهیم از همان نام در کالا یا خدماتی دیگر استفاده کنیم.

بنابراین با استعلام برند قبل از ثبت، از ثبت آن برند در طبقات دیگر نیز مطلع می شویم و نیازی نمی باشد که برای آن اظهارنامه ای دیگر تنظیم کنیم.

علاوه بر این کارشناسان و متخصصان مجرب مؤسسه به صورت کاملاً تخصصی و همچنین رایگان می توانند استعلام ثبت برند در کمتر از ۳ ساعت برای شما انجام دهند تا بتوانید با اطمینان خاطر بعد از استعلام ثبت برند ، نسبت به ثبت برند خود اقدام نمایید.

یکی از کارهای ضروری قبل از انتخاب نام یا استعلام برند قبل از ثبت، اسامی را انتخاب کنیم که سابقه ثبتی نداشته باشد.

با این کار با اطمینان بیشتری می توان به تایید نهایی برند خود داشته باشید.

یکی از روش های استعلام برند قبل از ثبت، روزنامه رسمی می باشد. برای این کار باید از سایت روزنامه رسمی کشور اقدام کنیم.

آدرس اینترنتی روزنامه رسمی www.rrk.ir می باشد.

بدین صورت که در قسمت آگهی های قانونی، با انتخاب علامت تجاری به عنوان نوع آگهی، اسامی مورد نظر را وارد می کنیم و از میان روزنامه های جستجو شده به بررسی و امکان سنجی استعلام برند قبل از ثبت می پردازیم.

بررسی اسامی گوناگون و استعلام برند قبل از ثبت روشی است که متقاضیان و شرکت های بزرگ برای انتخاب برند محصولات و یا خدمات خود استفاده می کنند تا در زمان ارائه و معرفی محصول یا خدمات خود با مشکل مواجه نشوند. تجربیات شرکت های بزرگ در زمینه استعلام برند قبل از ثبت گویای همین امر در ثبت نام و علائم تجاری یا برند می باشد.

در استعلام ثبت برند همکاران ما با توجه به لیست کالاها و طبقات اعلامی و همچنین مجوز ارائه شده ، طبقات مورد نظر ثبت برند را از نظر سوابق ثبتی بررسی می کنند.


برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران سعادت اندیشان تماس بگیرید

شماره تماس: 41616-021

  • ۹۸/۰۴/۲۳
  • حسین افرازه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی